Vilken lördag!

I lördags kan man inte påstå att jag sparade på krutet :)
Jag, Monica, Emelie, Jenny, Judith och Cissi samlades hemma hos Judith som hade ordnat tacos, gott!
Vi skålade i mousserande, sjöng, skålade och tjötade. Inte helt otippat blev jag full ganska tidigt men jag
var faktiskt inte odräglig någon gång under kvällen. Inte heller behövde jag uppsöka en toalett i syfte att tömma maginnhehållet.
Först provade vi Swing In men det stället kommer nog vi alla att bojkotta framöver då Cissi tydligen hade för många tatueringar. So far so good, visst olika ställen har olika policys och klädkoder och det köpte vi nog allihop. Men det var när ägaren kom och berättade för Cissi att hon faktiskt var ful i sina tatueringar som det hela slog över. Vet egentligen inte varför men vi gick ändå in men vi stannade inte länge.
efter fiaskot på Swing In gick vi istället vidare till Harrys där vi stannade till klockan 03 ungefär.
Tror att jag var hemma när klockan var närmare 04 och när jag vaknade på morgonen vid 09 kände jag mig fortfarande onykter så jag tog beslutet att det var bäst att sova lite till. Strax innan 12 vaknade jag och var varken full eller bakfull, stort GILLA!!
Hade en riktigt rolig kväll i lördags och ser fram emot många fler festtillfällen med "tjejerna"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0