Trött

Jag är så trött att jag somnade i soffan framför TVn ikväll igen. Likadant var det igår =)
Idag har jag varit igång hela dagen med att tvätta, bädda rent i sängarna, städat toaletten på ovanvåningen men dagens stora projekt har varit att jag rensat bland mina kläder. Jag beställde ju kläder från Lindex som kom för ca en vecka sedan. Nu i början på denna veckan kom kläder som jag beställt från H&M och idag kom de kläder jag beställde i måndags från www.ellos.se!
Allt jag beställt blev bra och passade så ingenting behövde skickas tillbaka. Blev riktigt nöjd med stövlarna som jag köpte så på lördag när det står utgång på schemat ska skorna pryda mina fötter =)
Nu skriker sängen efter mig, är så trött att jag nästan håller på att somna nu igen.
I morgon tänkte jag måla en vända till på "lådan" på huset och piffa till trädgården (vid väder).
Som sagt nu; S Ä N G E N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0