Sömnbrist

Tänkte gå och lägga mig i hopp om att få lite sömn i natt.
Jag ska sluta amma sonen nu eller rättare sagt, jag har slutat att amma nu. Ammade honom sista gången natten mellan söndag/måndag. Innan när han har vaknat på natten har jag bara lagt till honom vid bröstet och sedan somnar vi båda två om ganska snabbt igen, hur smidigt som helst!
Men nu två nätter i rad har han vaknat runt 03.30 och ligger och halvsover, gnyr och gnäller om vartannat.
I natt var det värre än föregående natt. Niklas tog över mellan 05-06 men när Niklas lagt ner honom tog det inte lång stund innan gnällandet började igen. Så från att ha varit vaken från 03.40- 05 så har jag varit vaken sedan 06. Lägg också därtill att jag var uppe en kort stund med sonen vid 01.30 plus att dottern vaknade till vid 03-tiden så jag fick gå in och sitta hos henne i någon minut.
Nej, sova ska jag göra nu för i morgon är det många punkter att bocka av på the to-do-list!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0