Som en tonåring

Jag vet, jag beter mig som om jag vore 16 år igen och satt där hemma med mitt falskleg och var helt
uppspelt för att jag skulle gå ut tillsammans med en dåvarande klasskompis och hennes äldre vänner.
Nu är jag ju lite äldre och ska gå ut med mitt eget körkort som legitimation men känner mig ändå helt nipprig. Jag är till och med så pass nipprig att jag har suttit och googlat runt på lite olika uteställen! Mobbat jag vet, haha!
Hur som helst så lutar det nog åt att bli Etage, Hipp eller Wonk. I alla fall om valet är upp till mig.
Annars finns det ju mindre ställen på Lilla Torg som man kan gå ut till men då är det inte så mycket dans.
Nå väl, vi får väl se vart vi hamnar. Ut ska vi i alla fall och jag är sjuuuukt peppad!
 
I'm gonna have the time of my life ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0