Sjuka Keso...

Så avslutadea kvällen med att torka kattkräk... Yummie! Än en gång så är det Keso som är ansvarig. Jag ska villigt erkänna att jag inte gillar att torka kattkräk men jag är inte dummare än att jag fattar att katter kräks....IBLAND! Keso har bara idag kräkt vid tre olika tillfällen. Givetvis började dagen på samma sätt som den avslutades. När jag och barnen gick ner i morse möttes vi av en Keso-kräk på nytvättade mattan i vardagsrummet, jag blev inte glad. Nu i eftermiddags hade han kräkt i köket och nu ikväll var det golvet i datarummet som fick agera kräkpåse. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig har sett honom kräka så mycket som nu ikväll. Veterinären hittade ingenting sist vi var inne med honom men något fel är det. Han är mager som en vinthund dessutom, 2.8kg vägde han in på hos veterinären. Vet att det låter hemskt men jag tror att det är dags för honom att vandra vidare. Han mår ju uppenbarligen inte bra och han går inte upp i vikt heller plus att han är duktigt lös i magen och avföringen stinker. Visserligen äter och dricker han men i övrigt sover han eller skiter. Hur det än är kommer/kan jag aldrig att ta beslutet om att låta honom somna in, det är upp till Niklas. Dock vet jag att han skulle kämpa till sista blodsdroppen för den katten så vi kämpar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0