Produktiv



Ja, detta är dagens projekt. Jag började att rensa bland stenarna igår men hann inte med särskilt mycket.
Jag har trots dagens skörd bara hunnit med en bråkdel av vad som borde göras. Men så ville sonen inte sova i natt utan vaknade cid 03.40 och somnade inte om ordentligt förrän efter 05. Så på schemat idag stod även att jag skulle sova en liten stund. Slumrade nog bara till i 20 minuter eller så, har grymt svårt för att sova på dagen.
Jag hann i alla fall ta det som är mest synligt för på själva parkeringsplatsen håller Niklas på med bilarna så det är lite svårt att komma till, det får helt enkelt bli ett projekt senare i veckan.
Har faktiskt hunnit med att tvätta två maskiner, plockat in/ur diskmaskinen, diskat för hand och lagat mat också. Allt detta sedan klockan 09.10 så jag känner mig rätt nöjd med dagen so far.
Nä, nu blir det till att lägga sig på golvet med lillkillen innan det är dags att hämta storasyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0