Paket =)

Idag var jag nere i byn och hämtade hem ett paket från Lindex!
Tro det eller ej, men det är första gången någonsin som jag beställer kläder till mig själv från internet.
Jag har köpt skor på nätet innan plus en tunika från tradera men annars vill jag nog minnas att
det aldrig har hänt innan.
Hur som helst så hade jag ju glömt lite vad det var jag beställt så det var lite extra roligt att öppna paketet.
Det var inte särskilt många plagg, tre tröjor/koftor och ett armband. Alla tröjorna satt bra och var riktigt snygga!
Gillar egentligen inte idén att köpa kläder från internet just för om kläderna inte passar och så ska man returnera och hålla på. Men på Lindex kan man returnera till valfri Lindex-butik (I like a lot) vilket är riktigt bra.

Den här koftan var en chansning som visade sig bli riktigt lyckad. Förmodligen ingenting jag skulle provat i affären men det visade sig att den var riktigt snygg på!


Tröjan som jag blev mest nöjd med var den här. En lite längre modell som passar riktigt bra till mina jeggings. Funderar starkt på om jag ska köpa den här i fler färger. Har en känsla av att det kommer bli ett av höstens mest använda plagg :)

Plagget som jag känner mig lite tveksam till. För det första är det tvärgående ränder vilket jag sällan använder då det tenderar att få en att se större ut (något jag absolut inte strävar efter). Fast det visste jag ju redan när jag beställde den så det var ju väntat. Dock var färgen mer åt bronz-hållet och jag tycker att den ser mer röd ut på hemsidan. Med tanke på min hudfärg undviker jag gärna bruna nyanser. Men både Niklas, Monica och grannen Anna tyckte att den var fin på så den får stanna.

Armbandet jag beställde finns inte kvar på hemsidan längre. Däremot hittade jag ett annat snyggt som jag funderar på att köpa :P

Är ju svag för breda, stela armband och detta föll jag för direkt!
Väntar på ytterligare ett paket från H&M. Hoppas att det kommer i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0