Morgongymnastik!!

Idag har jag börjat dagen med att springa upp och ner i trappor.
Jenny har fått sin nya lägenhet så jag, Jenny, Judith och Jennys pappa har hjälpts åt nu på morgonkvisten med att bära saker. Det gick riktigt bra och när klockan var 09.40 hade vi burit ner så när som på allt i släpet/bilen.
Blev faktiskt lite svettig och jag måste erkänna att det kändes skönt med lite kroppsarbete så här på morgonen.
nu när jag kom hem körde Niklas iväg för hans kulle till klubben och hjälpa till att förbereda inför någon skyttetävling.
Det är ganska mörk färg på himlen just nu så vi får väl se vad dagen har att erbjuda. Sonen sover och snart är det dags för lunch. Sedan behöver nog storasyster också vila lite, hon är grymt trött redan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0