Har ju glömt..

Herre min je. jag ha ju helt glömt.. Eller glömt har jag knappast gjort men jag har glömt att skriva om det här; Jag har en tid bokad för att göra min första tatuering!!!!!!!!!!!!
Underbara Monica har ordnat en tid hos hennes tatuerare som ska fixa min första tatuering :)
Det är hennes födelsedagspresent till mig, gissa om jag blev glad när hon sa det i lördags?? Idag berättade
hon att hon bokat tid till mig den 2 oktober. Jag vet någon som kommer att räkna ner dagarna!!!
Jag ska skriva barnens namn på höger underarm på undersidan. Håller på att leta efter något bra typsnitt, vill ha något i skrivstil men det ska inte vara allt för snirkligt utan läsbart. Det får inte heller vara för breda bokstäver eftersom jag vill ha det ganska tunnt/smalt.
Åhh, ska bli så spännande =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0