Brev till en kär vän

Hej min vän utvilad! Det var nu ganska länge sedan vi sågs och även om jag inte tänker på dig dagligen, saknar jag dig allt mer. För det mesta går allt toppen och jag mår väldigt bra men just idag saknar jag dig. För det första så vill jag träffa dig igen för att jag ska orka med mer och vara på bättre humör. Det gör i förlängningen mina barns tillvaro bättre då deras mammas tålamod blir längre. I övrigt har jag det som sagt väldigt bra men det hade hjälpt mig mycket om vi kunde träffas lite oftare. Jag tycker att vi glidigt tillräckligt långt isär redan.. Hoppas att vi ses under nästa vecka. Du får gärna komma oanmäld, helst under de dagarna då Niklas jobbar. Varma hälsningar från en saknande vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0