Välkommen hem sis

Älskade lillasyster är tillbaka i Sverige igen efter smester tillsammans med pojkvännen och hans familj i USA.
Stackaren (min lillasyster) blev av med sin digitala systemkamera i New York. Som tur var är den försäkrad och hon hade inte så många bilder i minneskortet. Oavsett så är det ju såklart inte roligt när man blir av med sina saker, särskilt inte när det är dyra saker. På tal om det så hittar jag inte min DKNY-klocka. Den är och förblir borta... Kan inte hitta den någonstans.
Hur som helst. Själva semestern hade varit jättebra och god mat har de tydligen också "over there". Potionerna liknande visst något som man skulle bjuda en hel familj på enligt min syster :) Någon gång ska jag också åka över atlanten och besöka detta enorma land.
För att återgå till min syster - Nu när de landade på Landvetter kom inte min systers resväska varpå de fick åka hem utan den. Informationen hon fick var att hon skulle höra av sig idag för att se om väskan kom med ett annat plan som kom från USA men ack nej!
Herregud, hade det varit jag hade jag förmodligen gått i bitar. Jag klarar ju inte ens av om barnens nappar är försvunna. Blir helt hysterisk och hela världen ska helst stanna upp en stund för att hjälpa mig att leta :) I alla fall om ni frågar Niklas. När jag pratade med henne igår var hon helt lugn vilket jag absolut inte hade varit. Kanske var hon jet-lagad och det var därför... Allt smink, alla kläder hon hade med sig och alla hårprodukter men inte minst allt hon köpt i USA är nu någonstans på denna jord men inte hemma hos henne. Fy för! Håller tummen att hennes väska kommer tillbaka!!

Måste lägga till att jag var ute och sprang idag och kom i mål på nytt personbästa (igen ;) 13.31.97 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0