Självömkan

Jag har inte alls varit på topp nu under helgen, därav bloggtorkan som infunnit sig.
I går träffades jag och Emelie hemma hos Monica och snackade en hel del skit, skrattade och åt alldeles för mycket godis och choklad (i alla fall jag). Hela kvällen satt jag och frös ända in i märgen.
Nu idag kändes det bättre på förmiddagen men efter att jag och Åsa varit ute och promenerat med barnen så har jag varit kall. Jag får inte heller upp värmen utan blir snarare kallare och kallare. Halsen har börjat göra mer ont och så har jag börjat att hosa lite..
Hoppas verkligen inte att jag ska få feber på detta nu. Det räcker med att barnen är snoriga och hostiga.
N har hostat så pass mycket i natt att det blir förmodligen ett besök på BVC i morgon så att han kan få lite hostmedicin.

Nä, nu går jag upp och lägger mig. Är precis hur trött som helst.
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0