Shoppingdag

Jag känner mig riktigt kass just nu. Har varit småsnuvig i flera dagar men nu har jag börjat att får ont i halsen också. Har hur som helst varit i Malmö och shoppat tillsammans med Monica. Trodde att jag hade handlat massor men det blev bara en t-shirt, byxor, en tröja och foundation till mig själv. Jag skulle inte men köpte ändå lite kläder till barnen också. Så svårt att låta bli att handlat till mina ögonstenar! Måste säga att det var riktigt roligt att handla kläder till mig själv igen. Nu när man är lite lättare så sitter allting mycket bättre plus att det finns ett större utbud. Nä, nu är det dags att blunda. Ligger i sängen och känner hur ögonlocken är på väg att falla ner. Godnatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0