Kvällens idol

Jag gillar att titta på uttagningarna till Idol, sedan är jag inte så noga med att titta. Nu ikväll kom jag inte i programmet när jag skulle natta barnen och ärligt talat vad händer??! Mer eller mindre alla glömmer texten någon gången under uppträdandet, sjunger halvfalskt och är allmänt dåliga. Och då gäller det även de som jag har sett tidigare och som faktiskt är riktigt bra. Jag menar inte att jag skulle gjort det bättre själv men så hade jag aldrig ens kommit så långt i denna tävlingen. Det är ju inte första veckofinalen precis.Så nu måste jag titta vidare för att se om resten är lika kass som de jag hunnit se tidigare i programmet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0