Jag gjorde det!!!!!!!!!


Min första tatuering blev alltså gjord idag av Andreas på Tattoo World i Höör.
Är riktigt nöjd med den även om han glömde ett streck som binder ihop s:et och o:et i sonens namn.
Monica ska dit om två veckor och fortsätta på sin rygg så då tänkte jag följa med så han får fixa till min.
Det gjorde faktiskt inte alls så ont som jag trodde att det skulle göra men det kändes ändå men det var helt klart hanterbart under hela tiden.
Det enda negativa är att jag blev sugen på att göra fler.. :P
Funderar på att göra en symbol på överarmen men jag vet inte vad för symbol... Eller kanske skriva någon text bak i nacken men den ser jag ju inte själv. Vill helst ha något som jag själv kan beskåda när jag vill utan att behöva ha tillgång till en spegel. Hmm, får fundera på vad nästa tatuering ska bli för något :)

Tusen tack Monica för den grymmaste födelsedagspresenten! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0