Ingen viktuppgång

Dagens stora minus är att sonen väger lika mycket som för två månader sedan. Känns inte alls särskilt bra. Men han äter med god aptit och hade jag gett honom mer mat hade han förmodligen kräkts. På bvc menade man att jag skulle blanda mer fett i maten. Dvs. samma visa som med dottern.. *suck*. Nåja, denna gången känns det inte riktigt lika jobbigt eftersom hon mår bra och växer som hon ska. Trodde att jag skulle slippa det tjatet med sonen då han alltid varit större för sina ålder. Han är ju knappast undernärd eller får i sig för lite mat. Nu har jag ju precis slutat att amma plus att han är grymt aktiv.. Fick en extra vägningstid om en månad. Hoppas att han lagt på sig till dess så att man slipper höra förmaningarna och känna sig som en kass mamma!
Passar på att gratulera svågern som fyller 35 år idag, grattis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0