Hemsk kväll också...

Min älskade två och ett halvtåriga dotter har nog aldrig satt mitt tålamod på prov så som hon gjort idag. Jag kan inte heller minnas att jag någonsin varit så arg på henne som jag varit ikväll. Tidigare idag bakade vi ju kladdmuffins och nu ikväll tjatade hon om att hon ville ha en. Jag sa att hon fick en om hon lovade att vara snäll resten av kvällen. Jag vet, det är svårt att förstå innebörden för en tvååring men ordet snäll kan hon.
Men ack nej, hon skrek när sonen skulle sova, skrek när vi skulle byta blöja, skrek när vi skulle borsta tänderna, skrek när hon insåg att det var dags att lägga sig. När vi var inne på toaletten och hon skrek började hon säga att hon skulle kräka. Som jag trodde kom det aldrig något kräk men hon stod där inne och pressade med huvudet ovanför toalettstolen. Vet inte var hon fått det ifrån...
Hoppas på en bättre dag i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0