Födelsedag

Denna födelsedagen går helt klart till historien som en av de bästa!
Mamma och pappa kom ner igår och har sovit över till idag, vädret har varit mer än kanon (23 grader och strålande sol den 1 oktober är inget man är bortskämd med precis). Alla mina presenter har varit helt underbara och jag har fått många gratulationer både via sms, facebook och telefonsamtal.
Jag är lyckligt lottad som har en så underbar fin familj, fantastiska föräldrar och vänner. Jag är helt enkelt omgiven av bra människor som jag älskar. Kan man egentligen begära mer utav livet?!
Känner mig hög av lycka!!!



Finaste födelsedagsbuketten ever!
Fått den av underbara Monica och den är helt ätbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0