Ett paket med posten

Idag låg det ett stort grönt brev i brevlådan när jag hade hämtat C på dagis. Jag väntade inte post så jag blev glatt överraskad när jag såg att det var adresserat till mig :-) Min lillasyster har ju precis varit i USA med din pojkvän och hans familj och blev tyvärr av med sina resväska under flygturen. Eller jag, denna dök aldrig upp när de landat på landvetter. Nu i fredags fick hon den levererad hemma till dörren och nu idag kom våra presenter :-) Barnen fick superfina nattkläder med m&m-gubben på! Niklas fockar en stora påse med m&ms i. Dessvärre har jag och C nog ätit merparten. Nu har jag slängt in påsen långt in på översta hyllan i skafferiet. Jag fick lite luxuösa underkläder och ett läppglans från Victorias secret. Ska lägga upp bild på presenterna i morgon. Nu ska jag går och kpka lite te mot mitt halsonda halsen innan desperate housewives börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0