Bättre än igår

I dag har C tack och lov sovit middag på dagis och hon har faktiskt inte varit riktigt lika envis och gnällis som igår. Däremot har dagen knappast flutit förbi helt fläckfritt men det har inte varit några större strider.
Efter att vi ätit middag fick C på sig stövlarna och N satte jag i vagnen så traskade vi bort hem till Monica en stund. Vi satt mest och pratade lite skit. Blev en del tatueringssnack för just nu är jag så grymt sugen på att göra fler :)
har hittat en bild på en panter:

 som jag vill tatuera plus att jag vill ha något snyggt motiv från höften som slingrar sig upp på sidan över revbenen, typ i stil med den här:
 
Fast inte alls det motivet då.. Det är där kruxet ligger, jag vet inte vad jag vill ha för motiv. Å andra sidan så är en sådan tatuering inte aktuell förrän/om efter vi skaffat barn nummer tre :)
Först och främst ska jag tillbaka till Tattoo world i Höör och justera den jag gjorde i söndags!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0