Om dagen

Så har ännu en dag gått och även idag blev hela min lista avbockad! Jag och sonen körde och veckohandlade och sedan har jag dammsugit och gjort lite hushållsgöra. Inget spännande alltså. Däremot var Monica här med sin son och åt middag tillsammans med oss. Alltid trevligt med lite sällskap :-) Båda barnen somnade relativt snabbt och smärtfritt och för en gång skull var dottern uppe längst. Å andra sidan gick det lätt att lägga henne, skönt! Är ju lite knepigare på kvällarna eftersom båda två brukar bli trötta ungefär samtidigt. Oftast brukar jag lägga dottern först eftersom det går ganska fort då hon somnar själv. Sonen får man ha i famnen tills han somnat, annars ligger han i sin säng och är ledsen eller så blir han pigg och leker med sina gossedjur. I morgon ska jag jobba så jag ska snart gå och lägga mig, börjar kl 7.00 så det blir till att vara uppe med tuppen. Hoppas att det inte blir så sent för Niklas ikväll med tanke på att han får gå upp och lämna på dagis i morgon. Nä nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0