Varmt!!

Idag har det varit supervarmt, solen har lyst och det har bara varit en sådan där bra dag idag.
I förmiddags var jag och E hemma hos Å tillsammans med våra små. De var roligt att träffas igen, det var ett tag sedan vi alla tre träffades då vi varit upptagna på varsitt håll.
Runt lunch körde jag och E hem och sedan samåkte vi till Willys eftersom båda behövde handla. Jag lämnade först av dottern här hemma eftersom hon ändå skulle sova och Niklas var hemma.
Nu under eftermiddagen har jag och dottern spenderat en hel del tid ute i trädgården tillsammans med katterna. Dottern älskar att tulta omkring ute på gräsmattan och hon har även kommit på att det är roligt att gräva i singeln som ligger runt om huset. Våran katt Foxy och dottern kommer riktigt bra överrens. Nu när vi var ute i trädgården försökte dottern att få igång Foxy att leka genom att vifta med ett löv. Det är riktigt roligt att se att dottern är så glad för djur. Likadant när vi var hemma hos Å ville dottern gärna vara nära deras hund, Bella. Hon gillar att klappa Bella och hon älskar när Bella slickar henne i ansiktet =)

Hoppas att det blir lika bra väder till helgen och särskilt på lördag då vi tänkte grilla!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Så söt hon är!! =)



Kramar

2010-05-20 @ 22:10:41
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0