Underbart uppvaknande

Jag och A satt uppe tills ganska sent igår, tror inte att jag gick och lade mig förrän närmare 03. Vi hade riktigt trevligt och satt här nere och pratade, skrattade och hade allmänt trevligt. Tidigare då vi bodde i Malmö umgicks jag och svågern en hel del då Niklas (sambon) jobbade kvällar. Sedan vi flyttade ut hit och efter att A träffade sin flickvän så har vi knappt sett varandra mer än kanske 10 gånger per år (och då tar jag ändå i lite) vilket naturligtvis är jättetrist, särskilt när man tänker på hur nära vi faktiskt bor varandra. Hur som helst så insåg jag igår hur mycket jag faktiskt har saknat A. 
I morse strax innan 07.30 vaknade alla tre i vår lilla familj upp i våra sängar av att A kommer in med två tallrikar med smörgåsar, kaffe och vatten till mig och Niklas och yoghurt och två kex till dottern. Jag behöver väl knappast skriva att det var supermysigt?! A stannade och höll mig och sambon sällskap medan vi åt samtidigt som A matade dottern.
En stund efter att vi klivit upp var det dags för A att bege sig hemåt igen eftersom han skulle jobba nu ikväll.
Det blev ett riktigt trevligt dygn i alla fall och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi kan träffas nästa gång. Dottern tyckte också att det var roligt med lite besök och särskilt nu i morse då hon och A busade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0