Trött

Jag är så för*****t trött och borde egentligen gå och lägga mig. Vaknade strax innan 08 så vi gick absolut inte upp jättetidigt utan snarare lite senare än vanligt. Efter att vi gjort oss i ordning gick hela familjen plus E och T med söner ner till babycafét här i byn. Det var riktigt mycket bebisar och mammor där idag. Har bara varit där en gång tidigare men då var det inte alls så många. Satt där nere och pratade tills närmare 12 då vi gick hemåt igen. Dottern somnade i vagnen något som inte har inträffat på lääääänge och hon sover fortfarande. Hade själv också behövt att sova lite eftersom jag är supertrött men nu när hon sover är det så mycket man ska hinna med.
Var bland annat tvugen att ringa till vattenfall då vi fått en betalningspåminnelse. Fick ringa dit och reda ut allt och det slutade med att hon strök påminnelseavgiften och räntan, skönt!
Vi får nämligen två räkningar av vattenfall vilket lett till att jag blandat ihop dem. Så den räkningen jag betalade skulle inte vara betald förrän i slutet på maj och den som jag borde betalat blev aldrig betald..
Ska iväg ikväll till Bröderna Hörbergs som bjuder in till tjejkväll. Man får bland annat provköra nya motorcyklar och så finns det förhoppningsvis en hel del tjejställ som man kan prova.
Är inte alls ute efter att köpa något utan ska bara prova och drömma :)
Borde ta och sova en liten stund innan vi ska köra men snart vaknar väl dottern så jag tror inte att det är lönt.. Får bli en tidig kväll istället!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0