Trevlig kväll, tråkig morgon

Idag är det rikigt tråkigt väder. Det har regnat mer eller mindre hela morgonen, trist! Igår på kvällen var det dock riktigt härligt väder. Jag, J, E och J körde upp till Löddeköpinge och besökte Bröderna Hörbergs som bjudit in till tjejkväll. Jag provade ett jättesnyggt raceställl som bara fanns i herrstorlekar och därmed inte passade särskilt bra. Det fanns flera snygga hjälmar som jag fastnade för och även ett par handskar. Givetvis fanns det också riktigt snygga hojar, däribland Ducati 848 i en pärlemovit lackering. Hade jag haft 140 000kr över hade jag slagit till direkt. Men som läget ser ut nu och förmodligen kommer se ut i flera år framöver (möjligtvis hela livet) så finns inte den summan pengar på mitt funny-money-konto. Om jag nu ens hade haft något sådant konto...
Det var i alla fall roligt att vara där och träffa lite mc-tjejer och snacka skit och prova mc-kläder.



Idag är det inte lika roligt. Känner mig uttråkad och vill helst bara lägga mig i sängen och läsa en bra bok och mysa med dottern hela dagen. Hon känner dock inte alls av vädret utan är på strålande humör (vilket givetvis är bra) och vill bara busa vilket vi också gjort. Nu har Niklas fått ta över så jag får vila upp mig och busa nästa pass när han inte orkar mera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0