Skrattat sovandes

Vi har busat så det står härliga till nu under förmiddagen vilket dottern såklart har älskat. Efter att hon ätit lunch busade vi ännu lite mer i soffan i vardagsrummet. Hon skrattade så att hon nästan kiknade när jag naffsade henne i armhålan. När jag pausade lite så lade hon handen på min mage och strök fram och tillbaka och efter bara några få sekunder sa Niklas att hon sov. När jag tittade på henne så blundade hon mycket riktigt men jag tyckte att det var lite märkligt att hon somnat så snabbt så jag lyfte på armen för att naffsa lite till och då fyrade hon av ett riktigt underbart skratt igen men med ögonen stängda. När jag slutade verkade det precis som om hon sov. Elak som jag är var jag tvungen att naffsa henne i armhålan ett par gånger till och varej gång skrattade hon hjärtligt men med stängda ögonlock. Så fort jag slutade låg hon som om hon sov så jag lät henne givetvis vara sedan och gick istället upp och lade henne i sin säng. Behöver jag säga att hon fortfarande sover?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0