Shopping

I förmiddags åkte jag, dottern och J in till Lund för att shoppa. Tanken var att vi skulle ha en barnfri shoppingdag men Niklas behövde hjälpa sin mamma med att tömma vinden då de håller på att sanera och renovera huset efter branden i torktumlaren. Eftersom det är i slutet på månaden så hade jag inte så mycket pengar men jag köpte ändå två t-shirtar, ett linne, strumpor och örhängen.
Efter att vi kommit hem stannade J på en kopp kaffe innan hon körde hem.
Niklas kom hem vid 17-tiden men var bara hemma en liten stund eftersom han skulle iväg och skjuta. Strax efter att han åkt kom E förbi och stannade en stund över lite mat. Både hon och jag behövde prata av oss lite vilket var skönt!
Nä, nu är reklamen slut och DH börjar igen....


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad härligt!! Skulle också behöva lite tillskott i garderoben ;)



Hoppas att allt är bra annars!



Kramar

2010-05-19 @ 13:48:31
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0