Medveten om en egenskap...

Tidigare ikväll satt jag och funderade på alla möjliga saker varav jag blev medveten om en av mina egenskaper. Jag tillhör nämligen den kategori människor som är väldigt mån om att andra ska tycka om en. När jag tänker efter har jag mer eller mindre alltid varit sådan. Alla fungerar ju inte ihop med alla, så enkelt är det bara men om någon inte tycker om mig har jag svårt att skaka av mig det och låtsas som ingenting. Även om jag kanske inte visar någonting utåt så går jag ändå och funderar på vad det är hos mig som personen i fråga inte gillar.
Vet inte alls varför jag kom att tänka på det just nu ikväll utan det bara poppade upp. Som tur var är det inte särskilt ofta jag får höra att någon har svårt för mig, i alla fall är det ingen som säger det direkt till mig ;)

Nu är det fredagsmys själv i soffan. Har varit på systemet och köpt öl till bröderna E och cider till mig själv eftersom det står grillning på schemat. Såg att det går en film som jag vill se 21.30 så jag tror att jag tjuvstartar med en cider eller två redan ikväll :)
Trevlig helg på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där... Tror att de flesta funderar på det...Men jag har väldigt svårt att tro att nån skulle tycka illa om dig!! :)



Massor av kramar!

2010-05-21 @ 21:14:48
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0