Välkommen hem!!

Idag landade min lillasyster på Landvetter men tyvärr var jag inte där. Har faktiskt inte haft så ont i bihålorna som jag hade i förrgår men det kunde jag ju inte veta på förhand. Därför känns det trots allt som om att jag fattade rätt beslut! Jag har i alla fall pratat med henne i telefon en liten stund och allt var bra och hon var glad över att vara hemma igen. Hon hade såklart köpt en massa kläder i Thailand så hon hade fått köpa sig en extra resväska för att få hem allt. Avis? Jag? Nej varför då?! Thailand lockar inte mig alls men en hel resväska full med kläder?
- alltid! ;)
Det var ett bra tag sedan jag åkte iväg för att bara shoppa kläder till mig själv och som det ut just nu tillåter inte ekonomin någon shoppingrunda precis. Hade hur som helst varit roligt att handla lite nytt nu inför våren.
En helt annan sak, min kusin skrev på facebook att hon skulle försöka dra ihop en släktträff till sommaren. Jag och sambon har redan pratat om att åka upp och att få träffa alla släktingarna under en släktträff hade varit riktigt kul. Vissa har jag inte sett på många många år så det hade jag absolut sett fram emot. Kollade för skoj skull upp hur mkt det skulle kosta för oss tre att åka ToR mellan Lund och Boden och gissa om det slutade att vara skoj. SJUTUSEN KRONOR skulle det kosta för att åka upp TUR OCH RETUR!!! Det är ju mer än vad en charter till södra europa kostar. Kan inte säga annat än att jag blev mörkrädd... Så vi får väl se hur det blir i sommar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0