Påskpaus...?

"Före detta strippan Robin har en kraftig påverkan på Susans vänner,
när Desperate Housewives kommer tillbaka från påskpausen".

Taget direkt från kanal 5s hemsida.
Varför har man en påskpaus från en serie för att istället sända ett avsnitt av en annan serie (CSI NY)?!?!
Riktigt dåligt kanal 5! Jag som hade laddat för att se DH ikväll. Jag vet, det är bara en serie
och nästa tisdag sänds den som vanligt igen men ändå!
Finns ingen annan serie som jag följt så troget under så pass lång tid. Finns väl helt enkelt inget annat att göra
än att hitta på något annat..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det är riktigt drygt!! Fick veta det förra tisdagen...då sa de att det skulle vara uppehåll för något annat, men jag visste inte att det skulle vara CSI...Håller med dåligt kanal5!!

2010-03-31 @ 13:34:48
URL: http://millimys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0