Oväntat besök

Nu ikväll, strax innan kl 18 knackade det på dörren och där står A som jag inte träffat på snart två år. När jag och sambon var lite mer aktiva med MC-körningen och tävlade långloppsrace lärde vi känna A som bor i Småland genom en annan kille här i närheten. Det visade sig att A skulle sova hemma hos J (som vi lärde känna A igenom) eftersom han var nere i Skåne i jobbärende. Dock hade inte J kommit hem från jobbet så A svängde hem till oss för att hälsa på, trevligt! Det blev en hel del MC-snack vilket alltid är trevligt :)

Surfade runt lite på styleroom och letade egentligen efter inspiration till dotterns rum. Har inte riktigt bestämt vilka färger vi ska måla hennes rum i. Antingen blir det rosa, vitt och brunt eller rosa, vitt och ljusgrönt eller bara rosa och vitt. Hur som helst hittade jag flera bilder på halltrappor så nu blev jag helt pepp på att sätta igång med att måla trappan. Men samtidigt börjar det ju bli varmare ute och då känns det trist att ha projekt inomhus. Får se hur jag gör. Idag har vi varit produktiva i alla fall, sambon är mer eller mindre färdig med väggarna i dotterns rum så nu är det bara till att börja måla. Han påbörjade även vitlasering av taket men hann inte riktigt färdigt. Själv har jag laserat alla taklister till dotterns rum så de är färdiga att sättas upp. Satsar på att bli klara med målning osv till påsk :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0