Kalas ikväll

Kom nyss hem från sambons morbror som fyller år idag och bjöd till kalas. Kände mig egentligen inte alls sugen på att åka eftersom jag var riktigt trött. Samtidigt visste jag att det alltid brukar bli bra när man väl kommer fram vilket det blev även denna gången. Dottern roade sig kungligt tillsammans med sambons kusin och hennes mamma. Hon var riktigt duktig under hela kvällen vilket jag blev lite förvånad över eftersom vi varit iväg nästan hela veckan -dottern alltså! Det gick som sagt hur bra som helst vilket kändes jätteroligt. Det bjöds på supergod mat och vi pratade och hade trevligt :)
När klockan började närma sig 21.30 bestämde vi oss för att åka hem eftersom dottern var så trött så att ögonen nästan gick ihop på henne. Nu när hon har blivit lite äldre så har hon jättesvårt för att sova när man är borta så vi tyckte att det var enklast att åka hem istället. Tog inte många minuter innan dottern sov i sin bilbarnstol.
Själv har jag tvättat av mig sminket och tänkte väl kanske snart krypa till kojs jag med. Är jättetrött eftersom dottern sov så pass lite under dagen igår vilket resulterade i en orolig natt. Hoppas att hon sover bättre i natt för det hade varit så fruktansvärt skönt att få sova hela natten...

I morgon ska sambon ordna med gipsskivor så att vi kan få ordning till dotterns rum innan hon fyller år. Själv tänkte jag ta med mig dottern till Blomsterlandet i Malmö och köpa blommor till krukorna där ute. Blir väl Påskliljor och Pensér misstänker jag, får se vad jag hittar.

hmm, tror att jag hörde sängen ropa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0