Js födelsedag!!

Igår fyllde J år (grattis igen fina)!!
Kl 19 hade hon bjudit hem ett gäng tjejer för att sitta och snacka skit och förfesta för att sedan gå ut i Ystad.
När vi som bäst satt hemma hos J och snackade och förtärde alkoholhaltiga drycker ringer Ms sambo P för att berätta att han hittat en plånbok i sin bil, gissa vems?! Givetvis hade jag råkat tappa ut min plånbok i deras bil på väg hem till J och hade inte alls lagt märke till att den var borta. Skulle iofs kunna vara alkoholens fel att jag inte saknade den...
Vi hade jättetrevligt hemma hos J och när klockan började bli närmare 23 visade det sig att det inte var särskilt många som var sugna på att gå ut så vi satt kvar hemma hos J istället. Jag och E lyxade till det och tog taxi hem närmare 02 på natten. En stor buss var det som kom och plockade upp oss. Fanns säkert sittplatser till i alla fall 12 personer :P
Både E och jag var lite på pickalurven och försökte ordna en dejt till J med den 33årige taxichaffören men han var sambo och hade tre barn så vi insåg ganska snabbt att J inte skulle vara intresserad. Taxichaffören frågade ändå några frågor om J så lite intresserad var han kanske..
När jag kom hem låg sambon i soffan och snarkade och dottern låg i sin säng och sov sött. Så jag gjorde mig redo och kröp ner i sängen alldeles ensam. Dottern vaknade redan innan sju i morse och jag vaknade såklart även om sambon gick ner med henne efter en stund. Jag somnade om men vaknade ändå vid 8 av att det haglade utanför och att dottern skrek. Tyckte inte det var någon idé att försöka somna om så jag klev upp, inte bakfull men jag kände mig däremot fortfarande full. Runt lunch körde vi in till IKEA för att köpa en grind till trappan då den har blivit dotterns nya upptäcktsobjekt. Passade på att handla lite på vägen hem och trots att vi egentligen inte köpte särskilt mycket eller tog lång tid på oss så kom vi inte hem förrän 15.30. Dottern sover nu så jag funderar på att vila ögonen lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0