Jä*la skit

Satt framför TVn och försökte få dottern att somna utan framsteg. Istället gick jag upp med henne i sovrummet för att se om det skulle gå lite lättare. Jag ville helst att hon skulle somna innan kl 21, främst för att hon brukar sova vid 20.30 men även för att Desperate Housewives börjar kl 21 och det är alltid skönast om hon är i säng till dess. 21.05 somnade hon varpå jag gick ner och redan i trappan började jag ana oråd. Istället för de välbekanta Visteria Lane rösterna hörs någon låt som inte alls verkade tillhöra min älskade serie. Kommer ner och ser till min förvåning att det visas CSI på kanal 5 en tisdag på bästa Desperate-tid?!?!?!?! Försökte att gå in på kanal 5s hemsida för att se om det finns någon förklaring på mitt problem men icke. Går inte alls att komma in på deras hemsida. Antagligen för att den är för belastad med besökare. Tur att sambon redan är på väg hem så man har lite sällskap ikväll!!

Här kommer en bild på dottern tillägnad H ;)
Hoppas att vi ses snart, saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0