Fylld av energi

Idag har jag och dottern varit på mammalunch hemma hos G som bjöd på nachos, gott!
Det har varit strålande väder precis hela dagen och jag känner mig helt fylld av energi. Förkylningen är långsamt men säkert på väg att försvinna och solens strålar gör att jag varit på gott humör hela dagen. Känner för att putsa fönster, rensa i rabatterna osv men jag inser ju att det är lite väl tidigt...än! Sambon har varit riktigt produktiv medan jag och dottern varit iväg och det smittade av sig. Dock har han åkt till jobbet nu och det är inte det lättaste att påbörja några större projekt när man är ensam med dottern. Är det väder till helgen också så ska jag nog sätta igång med en ordentlig vårstädning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0