Bra start på dagen

Idag var jag och dottern över till underbara E sombjöd på frukost. Hon hade köpt nybakta frallor (bullar här nere i södern) och avokado som hon vet att jag älskar och det smakade underbart! Ibland är det faktiskt godare att äta borta, så var det i alla fall idag! Efter att vi ätit lekte barnen en stund och sedan gick vi ut och promenerade i det fantastiska vårvädret. Solen skiner, fåglarna kvittrar och snön smälter.. Missförstå mig inte, jag har ÄLSKAT denna vintern. Den har verkligen varit helt perfekt med tanke på all snö men nu när det väl har börjat att töa får snön gärna försvinna helt så att våren kan få ta plats. Visserligen hör väl töandet till våren... Hur som helst så var det en jättehärlig promenad.
Älskar att våren har kommit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0