Beslutsångest, vem? Jag?

Såklart har bihålsinfektionen varit bättre idag. Har velat fram och tillbaka halva dagen om jag skulle åka upp eller inte. Vid lunch gick jag ut och monterade in dotterns nya bilstol och var väl ganska inställd på att jag skulle åka. Men så funderade jag en stund till och kom fram till att det nog är bäst att åka upp näst nästa vecka istället.
Hade givetvis sett fram emot att träffa min syster eftersom jag inte har träffat henne sedan i november. Men men, har hon nu varit borta i flera månader så är två veckor inte så lång tid. Tills dess hinner hon bli kvitt jetlagen plus att hon har hunnit träffa sin pojkvän ett tag och alla kompisar osv så då kan vi umgås mer tillsammans utan att hon har en massa uppbokat med kompisar osv. Man får försöka se det positiva i allt, eller hur?!
Kanske kanske åker jag och dottern upp i morgon ändå....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0