Skärpning Johanna!!!

Det är inte nådigt vad dålig jag är på att blogga. Till mitt försvar får jag väl skylla på att det fina vädret knappast lockar till att sitta framför datorn. Vad jag kan se på klart.se så verkar det som om att det blir ett par regniga och våta dygn framöver så förhoppningsvis blir det lite fler inlägg.
I fredags var jag och de andra från jobbet bjudna hem till kollegan L-E. Han och hans sambo bjöd på en fantastisk middag som var underbar och inte bara för ögat utan även för synen :) Färgerna, upplägget och skålarna/tallrikarna gjorde sitt kan jag lova. Dottern var med och var vaken hela kvällen trots att vi inte åkte hem förrän efter kl 23. Hon skötte sig exemplariskt och var på bra humör nästan hela tiden förutom när jag råkade klämma hennes finger i vagnen (skäms fortfarande bara jag tänker på det). I lördags styrde hela familjen mot norrare breddgrader hem till mina föräldrar medan svågern var kvar där hemma och passade huset.
Eftersom Niklas jobbar i morgon tog han tåget hem idag medan jag och dottern stannar tills på onsdag. Eventuellt följer min lillasyster med oss ner och stannar i ett par dagar, mysigt!
Nu ska jag nog snart gå och lägga mig, är fruktansvärt trött och ärligt talat lite uttråkad. Hade hoppats på att det skulle gå något bra på TV ikväll men icke. Blir nog till att lägga i sig i sängen och läsa en bra bok istället... natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0