Ny mobil!!

Nu äntligen har jag fått tummen ur och beställt en ny mobil. Jag har varit supernöjd med min Samsung Soul som jag har idag men för drygt en månad sedan började den kärva. Ibland när jag ringer eller tar emot samtal så lägger högtalaren av och den jag pratar med hör inte mig alls trots att jag hör den andre hur bra som helst.
Är lite tveksam till att lämna in den på lagning eftersom jag får stå för kostnaden om det visar sig att det inte är ett fabrikationsfel vilket det sannolikt inte är. Dottern har ju haft den i munnen och kastat med den lite grann så det är väl kanske egentligen inte så konstigt att den gått sönder.
Nu har jag i alla fall beställt en ny mobil som ska komma på onsdag. Även denna gången blir det en Samsung men modellen jag beställt heter Ultra Bar. Den är inte direkt snygg och jag är lite besviken över att jag inte hittade någon mobil som jag ville ha som hade slidefunktion så att tangenterna göms undan. Ville ju som sagt ha en Samsung då de senaste två jag haft varit av deras märke och jag har varit jättenöjd båda gångerna.
Så nu väntar jag med spänning på att posten ska komma nu på onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0