Lady Gaga!!!

Har ju helt glömt att berätta att jag och min lillasyster bokade biljetter för att se Lady Gaga i Malmö den 19 november i år :)
Både jag och Elin pratade om att det vore roligt att se henne när hon kommer till Sverige nu i vinter men vi fick båda för oss att hon skulle spela i Stockholm. Vi bestämde oss i alla fall för att kolla upp när hon skulle spela, hur mycket det skulle kosta och framför allt var hon skulle spela. Gissa om vi blev glada när det visade sig att hon skulle spela på Malmö Nya Arena och att det fanns biljetter kvar?! :)
Det fanns inga bra platser kvar så att vi kunde sitta bredvid varandra utan istället kommer vi att sitta på samma stolsnummer men på två rader precis bredvid varandra. Så skulle vi vilja är det ju bara att den ena vänder sig om så kan vi prata i alla fall. Ska bli ruskigt skoj att gå på konsert igen. Det var ju knappast igår om man säger så...
Tror att Lady Gaga kommer att bli en riktigt rolig artist att se på dessutom. Hon brukar ju kunna bjuda på ganska spektakulära och välgenomtänkta shower, vad jag sett i alla fall.
Kul att ha något att se fram emot i vinter :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0