Jag skyller på sommaren

Ja, faktiskt. Sommaren verkar äntligen ha hittat hem så de senaste dagarna har jag och dottern spenderat mycket tid utomhus vilket resulterat i att jag knappt suttit framför datorn, än mindre bloggat.
Vi har varit borta vid 4H-gården flera gånger och tittat på djuren, varit på olika lekplatser och tagit promenader. Idag vaknade Niklas tidigare än vanligt så strax innan kl 10 gick vi bort till 4H-gården hela familjen. Dottern älskar verkligen djur, både att titta, mata och klappa. Hon blev god vän med svinet Rosa som hon matade med maskrosblad till bådas förtjusning.
Jag hoppas innerligt att vädret håller i sig och att det blir en riktit fin sommar. Längtar så tills Niklas ska ha semester så att vi kan hitta på lite saker ihop. Eftersom det är semestertider jobbar han även på tisdagar och ska ev. även börja att jobba på måndagar. Nu den senaste tiden har det varit ganska mycket att göra och därför har han kommit hem ganska sent på nätterna vilket lett till att han sovit längre på förmiddagarna. Sedan åker han ju igen vid 14.30 så det är inte många timmar vi ses.
Svågern har vi inte sett mycket av den senaste tiden, han har inte sovit här sedan i lördags natt efter att vi varit på han och Niklas kusins studentmottagning.
I morgon kommer S hit tillsammans med sin dotter och de ska sova här hela helgen. S ska hjälpa till på en ekologisk festival som hålls här i byn så vi kommer inte att träffas så mycket under dagarna. Ska bli roligt att ses igen hur som helst, blir tyvärr lång tid mellan gångerna.
Nä, jag ska verkligen försöka att blogga lite oftare så hoppas jag att ni alla njuter ute i sommarvädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0