Hemma igen

För bara några timmar sedan vi hem igen. Hela familjen har ju varit uppe hos mina föräldrar men eftersom sambon jobbar så var han tvungen att åka ner i måndags igen medan jag och dottern stannade tills idag. Vi fick sällskap med oss ner i egenskap av min syster. Hon stannar till på lördag så vi kommer att få umgås i en hel vecka i sträck, inte illa :)
Just nu är vi så trötta så det lär inte hända något speciellt ikväll men vi pratade om att kanske gå på bio i morgon, får se vad vi tar oss för. På fredag är det studentfest i Skurup hos Niklas kusin. Lite trist att han inte själv ska med då han måste jobba.
Trots att vi bara har varit hemma en liten stund så längtar jag redan tillbaka igen... Är alltid så roligt att träffa alla gamla kompisar och träffa familjen vilket på grund av avståndet inte blir särskilt ofta. Å andra sidan hade jag saknat allt här nere om vi hade flyttat upp. Än så länge har vi inga planer på att flytta upp i alla fall, det är ju trots allt inte bara att ta sitt pick och pack och dra. Det är ju så mycket som ska klaffa med jobb, försäljning/köp av hus osv osv. Nä, vi blir nog kvar i Skåne trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0