En regnig bra dag

Idag har det regnat mer eller mindre hela dagen men det har ändå varit en bra dag.
I morse var hela familjen i grannbyn för att uträtta ett ärende. Virrig som jag är var jag helt fel på tiden
och trodde att vi skulle vara där kl 11 medans det i själva verket var kl 10.30. Vi blev en kvart sena
men det gjorde inte särskilt mycket som tur var!
Strax efter lunch var vi nere med dottern på BVC för att väga och mäta henne. Hon hade nästan gått upp 800g sedan sist och väger nu 9250g :) Anledningen till varför vi vägde henne idag grundar sig i att hon sjuk så pass många gånger under våren så att vi skulle kolla att hon hade återhämtat sig även vad gäller vikten, det hade hon!
Efter att sambon körde till jobbet har jag och dottern lekt, busat och lagat mat.
Nu på kvällen fick jag ett sms av C som ville ut och gå på promenad. Trots regnet kände jag att det var lockande så jag satte dottern i vagnen och sedan gick vi en runda. Vi var nog ute i sammanlagt en timme, härligt.
Jag och svågern har precis suttit och tittat på säsongsavslutningen på Desperate Housewives. Så nu är tisdagkvällarna inte längre uppbokade ;)
Nu blir det dock sängen, är trött som bara den. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0