Sovit gott

I natt har jag faktiskt sovit riktigt bra och det gäller nog för övriga familjen också. Jag vill absolut inte klaga på sommarvärmen som har kommit men hos oss är det olidligt varmt på ovanvåningen (där alla sovrummen finns) vilket gör att det är riktigt svårt att sova. Men nu i natt har det faktiskt varit lite svalare så det har varit en fröjd att ligga i sängen.
I dag har jag lite planer på att åka in till Skåneplantor i Staffanstorp och köpa lite nya växter till rabatterna. Vi skulle behöva passa på att fylla kylen dessutom och tanka bilen så en tur till S-torp känns ganska behövlig.
Med tanke på att det är svalare så tänkte jag kanske måla färdigt den delen på uterummet som jag och Niklas målade för en vecka sedan. Ser ut som att det behövs ett lager med färg till för att det ska bli bra.
Nä, dags att sätta igång med dagens planer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0