Hörbymarknad

Vilket sommarväder vi har fått!!! Så otroligt skönt att den långa väntan på sommarvärmen är över!
Det verkar ju faktiskt som om att sommaren är här för att stanna :)
Idag har jag varit på Hörbymarknad tillsammans med J och E. Det blev inte särskilt mycket köpt men det var
trevligt att komma i väg och titta lite. Kom inte hem helt tomhänt utan fick med mig ett nagellack och en tåring. Tänkte att jag skulle ha lite pedikyr här hemma i morgon!
Under eftermiddagen då Niklas kört till jobbet åkte jag och dottern in till Lund för att köpa skor/sandaler till henne. Hennes fötter har blivit så stora att det var dags för nästa skostorlek. Kom hem med två sandaler varav de ena paret är lite mer rejäla än de andra. Dottern var på riktigt strålande humör både när vi kollade skor, på vägen in och hem. När vi kom tillbaka till byn körde vi inom Preem eftersom jag hade ett paket att hämta ut (min mobil). Den har precis laddat klart så jag har inte hunnit kolla igenom den än men den verkar vara vad jag ville ha.
Senare på kvällen var vi hemma hos E och blev bjudna på middag, trevligt. Man skulle kunna säga att denna dagen har gått i ett. Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna här vid tagentbordet så jag ska nog gå och lägga mig. Ska iväg på förmiddagen i morgon hem till M och kolla in deras nybyggda hus. Var där förra veckan och kikade lite men nu ska det gå riktig husesyn ;)
Nä, nu blir det sängen. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0