Trött

Jag är så grymt trött och hade egentligen velat lägga mig på soffan och sova en liten stund men jag brukar alltid ha jättesvårt att sova mitt på dagen och OM jag mot all förmodan skulle somna så blir jag ändå inte piggare till kvällen. Dottern håller nämligen på att få sin andra tand vilke troligtvis var orsaken till att hon inte sov särskilt bra i natt och även om sambon var uppe med henne så vaknade jag och fick svårt att somna om. Sedan har vi nyligen varit ute på en promenad på en och en halv timme vilket givetvis bidragit med sitt. Så nu sitter vi här framför varsin dator med dottern mitt i mellan som leker med pennställ och allt annat hon kan komma åt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0