Småpirrigt

Tidigare idag skickade jag iväg ett mail till min chef eftersom jag ville prata med honom om när jag hade tänkt att komma tillbaka samt att jag vill jobba deltid då det är dags för mig att börja jobba igen.
Jag försökte först att ringa men fick inget svar så jag skickade iväg ett mail istället.
Läste nyss svaret och vi ska ha möte fredagen den 22 januari och prata vidare om mina önskemål och vad som blir bäst för verksamheten. Känner mig helt nervös nu... Tänk om det inte alls fungerar för verksamheten om jag vill jobba deltid?! Jag vill verkligen inte arbeta 100% nu när dottern är så pass liten eftersom det skulle innebära väldigt långa dagar på dagis för hennes del. Tyvärr är den bistra sanningen den att sambon tjänar så pass mkt mer än vad jag gör så vi förlorar mycket mer om han går ner i tjänst än om jag gör det.
Hoppas nu att det löser sig och att mina önskemål blir genomförbara...


Blev med ens lite smånervös..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0