S N Ö

Shit vad det har snöat idag :)
När jag vaknade vid 8-tiden i morse snöade det och det har snöat mer eller mindre hela dagen. Tyvärr har det blåst riktigt ordentligt så idag har jag och dottern varit inomhus. E och Å var över på lite mammalunch, G kunde inte komma eftersom hon skulle ha lite egen tid tillsammans med sin man. Både C och C har ju börjat att jobba så det blev "bara" vi tre men vi hade väldigt trevligt i alla fall. Jag bjöd på scones idag med precis som igår men givetvis bakade jag nya idag!
I morgon ska jag och J eventuellt åka in till Lund för att hitta födelsedagspresent till på lördag då vi ska på födelsedagsfest :) Tanken är att jag ska åka in till Malmö på kvällen för att gå ut och äta med mina kollegor men vi får se hur vädret är. Jag kör INTE in till Malmö om det är halt och dåligt väglag, har blivit en riktig mes men så är det så imorgon får vädret styra planerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0