Ny vecka

Så var det måndag och ny vecka. Idag har jag och dottern bara tagit det lugnt och fixat här hemma. Jag har tvättat, vikt tvätt, ringt en massa samtal som jag hade på en lista däribland IF eftersom våra försäkringar på katterna ökat från ca 800-1000kr/år vilket är en ganska stor ökning enligt mig. Tydligen berodde det på att veterinärkostnaderna ökat i och med att de får bättre utrustning och mer kunskap så där ser man! Jag har även betalat räkningar och ringt och bokat in en läkartid eftersom jag får ont i magen när jag äter. Känns ungefär som när jag inte äter laktosfritt fastän jag gör det, skumt.
Kom på att jag även är uppbokad i morgon, U kommer ju ut hit och hälsar på. Hon är gravid och ska ha bebis nu i april. Vilken lycka!!! :) En promenad på drygt en timme har vi också hunnit med och nu lutar det åt att slappa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0