Mötet

Igår vid 10.30 körde jag ensam till mitt jobb för att hälsa på och ha möte med chefen medan sambon var hemma tillsammans med dottern. Nu i efterhand slog det mig att det var den längsta stunden jag har varit ifrån henne sedan hon föddes och det gick hur bra som helst. Måste iofs erkänna att jag längtade efter henne när jag satt i bilen på väg hem. Hur som helst var det trevligt att komma iväg och göra någonting alldeles ensam samtidigt som det var ganska bra eftersom jag skulle ha samtal med min chef. Nu är min chef visserligen en väldigt avslappnad person så det gått utmärkt även om dottern varit med men nu kunde vi alltså helt fokusera på det vi skulle prata om.
Det slutade i alla fall med att jag förlängde min föräldraledighet och börjar därför att jobba den 16 augusti. Ska bli skönt att vara hemma denna sommaren också, hoppas på bra väder bara!! Jag och min chef ska ha ett till möte någon gång under maj och då ska jag även fylla i papper för att ansöka om deltid vilket min chef inte hade någonting alls emot. Fortsättningsvis kommer jag att jobba mån-tis till kl. 15, onsd kl.16, tors-fre kl.14 så det kommer att bli hur bra som helst!!! Sedan får vi väl se hur det blir med sambon om han får något nytt jobb eller hur hans schema kommer att se ut framöver, allt är väldigt ovisst än...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad härligt att du fick deltid!! Hoppas jag också på, men det ska väl inte vara några problem... väntar på besked om ett annat jobb också :) Som i sådana fall skulle göra ännu bättre tider :) Ha det bäst! kramar

2010-01-23 @ 16:32:46
URL: http://millimys.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va?? Vad roligt :)

Vad är det för jobb? Något i närheten?

Pratade med min chef igår om att det är många som förflyttar sig på arbetsmarknaden just nu och av oss i mammagänget så är det nästan alla som försöker/har skaffat nytt jobb.

Håller hur som helst tummarna för att du får jobbet! Du får hålla mig uppdaterad om hur det går! Lycka till ;)

2010-01-23 @ 19:39:25
URL: http://frokenjsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0